Aktualności
dodano: 19.12.2024r.
Godziny pracy infolinii w okresie świątecznym
Drodzy Abonenci,
Informujemy o zmianie godzin pracy infolinii w okresie świątecznym. Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram:
- Dział finansowy:
20 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 12:00;
24 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 14:00;
25, 26 grudnia oraz 1, 6 stycznia 2025 r. - infolinia nieczynna;
- Dział handlowy:
20 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 12:00;
24 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 14:00;
31 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 16:00;
25, 26 grudnia oraz 1, 6 stycznia 2025 r. - infolinia nieczynna;
- Dział techniczny:
20 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 12:00;
24 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 14:00;
31 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 16:00;
25, 26 grudnia oraz 1, 6 stycznia 2025 r. - infolinia nieczynna;
W pozostałe dni infolinie działają bez zmian.
W przypadku wystąpienia awarii, prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na następujące adresy e-mail:
- bok@midiko.pl;
- pomoc@midiko.pl.
Za utrudnienia przepraszamy!
dodano: 31.10.2024r.
Zmiana godzin pracy infolinii
Drodzy Abonenci,
Informujemy, że dnia 01 listopada 2024 roku nasze infolinie będą nieczynne.
W sprawach pilnych zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Życzymy udanego weekendu!
handlowy@midiko.pl
pomoc@midiko.pl
dodano: 10.10.2024r.
Obowiązek informacyjny - zmiany w Regulaminie
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż dnia 10 listopada 2024 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. „Prawo Komunikacji Elektronicznej” (Dz. U. 2024.1221), która zastępuje dotychczasową ustawę „Prawo Telekomunikacyjne”.
Nowa ustawa reguluje rynek telekomunikacyjny, wdrażając unijne regulacje i wprowadza szereg rozwiązań korzystnych dla abonentów, jednocześnie zobowiązując nas do konieczności modyfikacji dokumentów regulujących warunki świadczenia usług na rzecz Państwa.
W związku z treścią wchodzących w życie przepisów, zmianie ulegają łączące Nas z Państwem umowy wraz z wszystkimi towarzyszącymi im regulaminami. Szczegóły dot. wprowadzanych zmian zamieściliśmy tutaj: >KLIK<
Jeśli akceptują Państwo zmiany, nie muszą się Państwo z nami kontaktować.
W przypadku braku akceptacji zmian, o których mowa powyżej, przysługuje Państwu uprawnienie do wypowiedzenia Umowy.
dodano: 27.09.2024r.
Nowa oferta Canal+
Drodzy Abonenci,
Od 3 września br. ze sprzedaży wycofane zostały pakiety CANAL+ Select i CANAL+ Prestige - aktualni Abonenci tych pakietów będą mogli z nich nadal korzystać, na obecnych warunkach, do końca subskrypcji.
Równocześnie do sprzedaży wprowadzone zostały 2 nowe pakiety:
1. CANAL+ Seriale i Filmy (kanały: CANAL+ Premium, CANAL+1, CANAL+ Film, CANAL+ Seriale, CANAL+ Dokument, CANAL+ Family) w promocyjnej cenie 24,99 zł przez okres 12 miesięcy,
2. CANAL+ Super Sport (pełna oferta, 19 kanałów: CANAL+ 4K, CANAL+ Premium, CANAL+1, CANAL+ Film, CANAL+ Seriale, CANAL+ Dokument, CANAL+ Family, CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, CANAL+ Sport 3, CANAL+ Sport 4, CANAL+ Now oraz 7 nowych: CANAL+ Extra 1-7) w promocyjnej cenie 64,99 zł przez okres 12 miesięcy.
Obecnie uruchamiane są kanały CANAL+ Extra 1 do Extra 4. Pozostałe 3 kanały zostaną uruchomione od 1 października, na kolejną fazę rozgrywek Ligi Mistrzów.
Kanał CANAL+ Family ma przejść rebranding (nowa nazwa to CANAL+ 360) i ma zostać udostępniony - na zasadzie "otwartego okna" - wszystkim Abonentom, nie tylko posiadaczom pakietów premium CANAL+.
Ze względu na wymogi ochrony treści, kanał CANAL+ 4K dostępny będzie jedynie na dekoderach TV Smart.
Osoby zainteresowane migracją lub zakupem wyżej wymienionych pakietów - zapraszamy do kontaktu z działem handlowym, tel. (32) 450-87-77 lub e-mail: handlowy@midiko.pl.
dodano: 25.03.2024r.
Godziny pracy infolinii w okresie świątecznym
Drodzy Abonenci,
Informujemy o zmianie godzin pracy infolinii w okresie świątecznym. Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram:
- Dział finansowy:
01.04.2024 r. - infolinia nieczynna;
- Dział handlowy:
29.03.2024 r. - infolinia czynna w godzinach: 8:00-16:00;
01.04.2024 r. - infolinia nieczynna;
- Dział finansowy:
01.04.2024 r. - infolinia nieczynna;
- Dział handlowy:
29.03.2024 r. - infolinia czynna w godzinach: 8:00-16:00;
01.04.2024 r. - infolinia nieczynna;
- Dział techniczny:
30.03.2024 r. - infolinia czynna w godzinach: 8:00-16:00;
31.03.2024 r. - infolinia nieczynna;
31.03.2024 r. - infolinia nieczynna;
01.04.2024 r. - infolinia nieczynna;
W pozostałe dni infolinie działają bez zmian.
W przypadku wystąpienia awarii, prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na następujące adresy e-mail:
- bok@midiko.pl;
- pomoc@midiko.pl.
Za utrudnienia przepraszamy!