Aktualności
dodano: 29.04.2025r.
Godziny pracy infolinii w weekend majowy
Drodzy Abonenci,
Przypominamy, że w związku z długim weekendem majowym, w dniach 01.05 (czwartek) oraz 03.05 (sobota) nasza infolinia będzie nieczynna.
W przypadku wystąpienia awarii, prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: bok@midiko.pl
Dziękujemy za zrozumienie i życzymy udanego wypoczynku!
Zespół Midiko
dodano: 13.01.2025r.
Awaria ogólna - aktualizacja statusu
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że awaria została całkowicie usunięta.
Przerwa w działaniu usług była spowodowana nałożeniem się kilku problemów, co znacząco utrudniło zarówno identyfikację źródła awarii, jak i jej rozwiązanie. Między innymi doszło do uszkodzenia jednego z naszych routerów brzegowych oraz 2 przewodów DAC.
W konsekwencji wystąpiło cykliczne flapowanie linków pomiędzy drugim routerem a pozostałą częścią infrastruktury. Nie udało nam się stwierdzić dokładnej przyczyny flapowania linków - podejrzewamy błąd urządzenia lub oprogramowania.
Wszystkie uszkodzone urządzenia zostały wymienione, a konfiguracja infrastruktury została zoptymalizowana w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia podobnych sytuacji w przyszłości.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z niedostępnością usług i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.
dodano: 19.12.2024r.
Godziny pracy infolinii w okresie świątecznym
Drodzy Abonenci,
Informujemy o zmianie godzin pracy infolinii w okresie świątecznym. Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram:
- Dział finansowy:
20 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 12:00;
24 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 14:00;
25, 26 grudnia oraz 1, 6 stycznia 2025 r. - infolinia nieczynna;
- Dział handlowy:
20 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 12:00;
24 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 14:00;
31 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 16:00;
25, 26 grudnia oraz 1, 6 stycznia 2025 r. - infolinia nieczynna;
- Dział techniczny:
20 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 12:00;
24 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 14:00;
31 grudnia - infolinia czynna w godzinach 8:00 - 16:00;
25, 26 grudnia oraz 1, 6 stycznia 2025 r. - infolinia nieczynna;
W pozostałe dni infolinie działają bez zmian.
W przypadku wystąpienia awarii, prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na następujące adresy e-mail:
- bok@midiko.pl;
- pomoc@midiko.pl.
Za utrudnienia przepraszamy!
dodano: 31.10.2024r.
Zmiana godzin pracy infolinii
Drodzy Abonenci,
Informujemy, że dnia 01 listopada 2024 roku nasze infolinie będą nieczynne.
W sprawach pilnych zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Życzymy udanego weekendu!
handlowy@midiko.pl
pomoc@midiko.pl
dodano: 10.10.2024r.
Obowiązek informacyjny - zmiany w Regulaminie
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż dnia 10 listopada 2024 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. „Prawo Komunikacji Elektronicznej” (Dz. U. 2024.1221), która zastępuje dotychczasową ustawę „Prawo Telekomunikacyjne”.
Nowa ustawa reguluje rynek telekomunikacyjny, wdrażając unijne regulacje i wprowadza szereg rozwiązań korzystnych dla abonentów, jednocześnie zobowiązując nas do konieczności modyfikacji dokumentów regulujących warunki świadczenia usług na rzecz Państwa.
W związku z treścią wchodzących w życie przepisów, zmianie ulegają łączące Nas z Państwem umowy wraz z wszystkimi towarzyszącymi im regulaminami. Szczegóły dot. wprowadzanych zmian zamieściliśmy tutaj: >KLIK<
Jeśli akceptują Państwo zmiany, nie muszą się Państwo z nami kontaktować.
W przypadku braku akceptacji zmian, o których mowa powyżej, przysługuje Państwu uprawnienie do wypowiedzenia Umowy.